Anuncis i convocatòries

05 / 07 / 2018

Llistat definitiu d’acreditació en llengües estrangeres de Castelló

05 / 07 / 2018

Llistats provisionals i definitius d’acreditació en llengües estrangeres d’Alacant de juliol de 2018

29 / 06 / 2018

Llistat definitiu d’acreditació en llengües estrangeres de València

Preinscripció i matriculació per al curs acadèmic 2018-2019 en les EOI

El procediment de preinscripció estarà accessible des de les pàgines web de les escoles oficials d’idiomes, a partir de les 09.00 hores del dia 2 de juliol de 2018 i fins a les 23.59 hores del dia 12 de juliol de 2018.

Cursos del Pla Integral d’Aprenentatge de Llengües per al Professorat (PIALP)
El professorat interessat a accedir a les places disponibles d’anglés i valencià de les escoles oficials d’idiomes dins de les accions formatives del PIALP, haurà de completar una sol·licitud telemàtica mitjançant la plataforma http://ovidoc.edu.gva.es.
En la sol·licitud s’haurà de triar la modalitat de participació: cursos presencials (de 120 hores), cursos de formació complementària (de 60 hores) o cursos en línia (de 120 hores a distància). També s’haurà de triar l’escola oficial d’idiomes on es vol realitzar el curs presencial o formatiu. En el cas dels cursos en línia, s’haurà de triar només una franja horària.

1. Sol·licitud del cursos PIALP d’anglés
El tràmit a la plataforma ovidoc.edu.gva.es s’anomena Cursos PIALP – Anglés Conv. 2018/2019 i per accedir-hi serà necessari estar donat d’alta a la plataforma ITACA i tindre la informació personal actualitzada amb les dades correctes, sobretot pel que fa al cos docent al qual es pertany.

2. Sol·licitud del cursos PIALP de valencià
El tràmit a la plataforma ovidoc.edu.gva.es s’anomena Cursos PIALP – Valencià Conv. 2018/2019 i per accedir-hi serà necessari estar donat d’alta a la plataforma ITACA i tindre la informació personal actualitzada amb les dades correctes.

En cas de voler sol·licitar cursos d’anglés i de valencià s’haurà de realitzar dos tràmits diferents, un per a cada llengua. Cada sol·licitud es podrà modificar o anul·lar fins i tot una vegada validada i enviada. L’últim tràmit validat serà el que constarà com a presentat i sobrees- criurà tots els anteriors. Al final del tràmit es generarà un justificant en format .pdf que s’haurà de presentar en el moment de formalitzar la matriculació en l’escola oficial d’idiomes corresponent.

Termini per a realitzar la sol·licitud: des de les 09.00 del 2 de juliol fins les 23.59 del 12 de juliol.

El 17 de juliol es publicarà el llistat d’admesos, candidats en llista d’espera i exclosos.

Més informació: RESOLUCIÓ de 26 de juny de 2018, de la Direcció General de Política Lingüística i Gestió del Multilingüisme, per la qual s’estableix el procés de preinscripció i matricula- ció per al curs acadèmic 2018-2019 en les escoles oficials d’idiomes de la Comunitat Valenciana.